W dniu 15 czerwca 2021r. Rada Ministrów przyjęła nowe rozporządzenie Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej zmieniające zasady naboru wniosków do programu „Dobry Start” na rok szkolny 2021/2022. Składanie wniosków będzie odbywać się tylko w formie elektronicznej. Przyznawaniem i wypłatą świadczeń zajmie się Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Wypłata świadczenia będzie się odbywać w formie bezgotówkowej, na wskazany numer rachunku bankowego.
Wnioski można składać od 1 lipca wyłącznie online:
Wnioski należy składać do 30 listopada.
po | wt | śr | cz | pt | so | nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
||
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
31
|