Informujemy, że osoby niepełnosprawne oraz starsze, niesprawne ruchowo mogą skorzystać z pomocy pracowników przy załatwieniu spraw w Urzędzie.
Przy wejściu do Urzęduj znajduje się dzwonek (oznaczony logo niepełnosprawnych), którym klient powiadamia o swojej obecności. Po otrzymaniu sygnału dźwiękowego, pracownik obsługi sekretariatu schodzi i przeprowadza wstępną rozmowę w celu ustalenia charakteru załatwianej sprawy. Następnie powiadamia właściwego pracownika merytorycznego, który niezwłocznie przystąpi do obsłużenia osoby niepełnosprawnej.
po | wt | śr | cz | pt | so | nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
||
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
31
|